لیست قیمت انواع فنس
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

توری حصاری یا فنس باغی نوعی از انواع فنس باغی می باشد که برای حصار کشی باغات و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع توری با در هم تنیده شدن مفتول های گالوانیزه تولید شده و برای فروش عرضه می شود. به دلیل عمر مفید بالای توری حصاری که به بیشتر از سی سال فنس باغی می رسد دارای بیشترین استفاده بیشترین استفاده برای باغات فنس باغی زمین های کشاورزی و منازل است.

قیمت‌ انواع فنس بر مبنای انواع مختلفی که دارند، بسیار متفاوت است. لیست قیمت انواع فنس پایه حصار برای انواع نبشی، پروفیل قوطی و لوله‌ها استفاده می‌شود و نوع لوله آن پرفروش‌ترین و پرکاربردترین نوع پایه فنس است. قیمت پایه حصار گالوانیزه نیز با توجه به نوع جنس و مشخصات فنی آن بستگی دارد و معمولاً در پایه‌های فنس در فنس گستر قیمت پایه فنس گالوانیزه نسبت به پایه حصار سیاه رنگ بیشتر است.

نوع بتنی این پایه ها دارای وزن بالاتر از نوع آهنی آن بوده و دارای مقومت بالاتری نسبت به آب و رطوبت داراست. پیشنهاد فنس گستر برای مناطقی که دارای رطوبت بالا بوده و اکثرا با بارش باران همراه است پایه بتنی چهار میلگرده میباشد.اصولا به دلیل وزن بالا و دلایل دیگر… پایه فنس های بتنی قابل سرقت نیست.

قیمت سیم خاردار باغی با توجه به انواع آن متفاوت است و بر اساس ضخامت مفتول و ضخامت خار و … تعیین می شود. برای این منظور ابتدا باید در مورد انواع آن بدانیم و با کاربردهای آن آشنا باشیم تا بتوانیم بهترین نوع آن را با بهترین قیمت انتخاب کنیم. این نوع حفاظ در سه نوع گالوانیزه خطی سوزنی یا معمولی ، حلقوی سیمی و حلقوی تبری یا تیغی تولید می شود. این محصول شامل انواع سیم خاردار خطی یامعمولی و سیم خاردار حلقوی گالوانیزه است که نوع حلقوی آن در دو نوع سیم خاردار سوزنی و تبری می باشد. قیمت سیم خاردار متناسب با نوع آن متفاوت است و برای خرید سیم خاردار باغ باید به این نکات توجه کرد.

خرید توری مربعی یا فنس پرسی در واقع یک پارچه سیمی یا پارچه مفتولی است. این نوع توری تار ‌و پود‌هایی در هم بافته شده دارد. درواقع توری پرسی با نام‌هایی نظیر توری بافتی و یا توری مشبک نیز شناخته می‌شود. این توری از نظر ظاهری بسیار شبیه توری سرندی است. اما در حقیقت تفاوت‌های عمده‌ای از نظر ساختار و مشخصات بین توری پرسی و سرندی وجود دارد. این نوع توری فلزی دارای مفتول‌هایی موج دار است. این موج ها از در هم تابیدن مفتول سیاه و یا مفتول گالوانیزه میلی‌متر تولید می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: